Pages

Wednesday, October 13, 2010

Back in the studio = Do roboty.

I'm back in the city, at home, and in the studio. Had some break from making wares.  Moving to new flat, than four days travel to Beskid Niski Mountains with the company I work in, than visiting my Mom in Cieplice Zdrój Town. Two weeks or so,  too long for me. It's difficult to start again with my ceramic project now. Doesn't matter, time to put hands in cay!
-----------------------------------------------

Ha, znowu w mieście, domu i pracowni. Jakieś dwa-trzy tygodnie bez ceramicznej roboty. Najpierw przeprowadzka do nowego mieszkania, pakowanie, przenoszenie, rozpakowywanie. Dobrze, że Michał mi pomagał bo sam nie dał bym rady. Potem wyjazd firmowy-integracyjny do Ropek w Beskidzie Niskim (pisałem już, że ceramika nie jest moim głównym zawodem, niestety). Potem comiesięczny wyjazd do mojej Mamy do Cieplic na cztery dni, a w drodze powrotnej dwa dni geotechnicznej roboty na terenie stoczni rzecznej we Wrocławiu...Dwa-trzy tygodnie to dużo jest, teraz trzeba na nowo wdrażać się w rozpoczęte projekty, zaczynać następne i tak dalej. 
Na szczęście obserwowałem wszystkie moje ulubione blogi. Się działo. Andrzej Mędrek pojechał do Michałówka i wypalił kapitalne naczynia w piecu na drewno, Baśka zrobiła super łódki i przepiękna urodzinową butlę, a potem wybrała się na jesienny, mglisty spacer, Paulina wróciła z Portugalii ze zdjęciami azulejos, Argillea pokazała bardzo ładną, kolorową biżuterię, Ang zrobiła kubki do swoich niezwykłych czajników. W Ameryce natomiast mieli wystawę Clay and Blogs: Telling a Story, świetna sprawa, gdyby tak zrobić coś podobnego...Nie ma co, dosyć gadania i do roboty ! 

Aha, jeszcze specjalne zdjęcie dla Baśki Trzybulskiej.


fragment siwaka z IV w. n.e. Igołomia, pow. Kraków

  Zdjęcia pochodzą ze znakomitej książki Romana Reinfussa "Garncarstwo ludowe".


2 comments:

alooini said...

bardzo fajna rybka, czasem mam dość moich, może w nastepnej butli zrobie wlasnie takie :}

Ryszard Grosz said...

no ale zobacz ile ona ma lat! i do tego na siwaku, jedna tonacja, bardzo mi się to podoba!!