Pages

Saturday, June 6, 2015

Izery i wszystko co poniże.

Takie pogode trzeba wykorzystywać ja sobie pomyślałem.  Miałem nadzieję,  że w Górach Izerskich będzie chłodniej, tam przecież zawsze chłodniej. Było troche, na poczatku,  to znaczy na Polanie, kiedy wysiadłem z pociągu. Na Polanie tak zawsze. Pamiętam, na biegówkach, właśnie tam zakładam wszystko co mam. Potem ściągam. Idzie tamtędy jakiś zimny luft. Przejechałem Izery, w Chatce Górzystów zjadłem super jabłecznik, a potem zjechałem do Świeradowa, potem przebiłem się do Szklarskiej i w dół, do Cieplic. Ciepłe 60 kilometrów...Jeżeli będziecie mieli okazję, koniecznie sprawdźcie izerskie trasy rowerowe. Na Polanie można wypożyczyć rowery. Tam jest pięknie w każdą pogode, ale w taki dzień jak dziś nie zapominajcie o piciu !
piekna Izera
Izerska Łąka 

No comments: