Pages

Friday, December 30, 2011

From Santa = Od Mikołaja.



These are gifts that Santa gave me this Christmas. It mans I was good...
-----------------------------------------------------------------------
Chciałem sie pochwalić tym co dostałem od Świętego Mikołaja. Musiałam być grzeczny...

pigs magnets made of clay, they're just cute!
świnie magnesy, po prostu słodkie. te z lewej dostała Dorotka.



notebooks that I like and need, I make lots of notes, sketches, etc..
----------------------------------------------------------
notatniki kolorowe, które bardzo lubię. bardzo mi sie przydają gdyż robię
masę notatek i szkiców



excellent artist pens set, I tried them out HERE
----------------------------------------
kapitalny zestaw pisaków w ocieniach szarości,
wypróbowałem ich TUTAJ



No comments: