Pages

Friday, March 16, 2012

WIOSENNO - WIELKANOCNY !!!




Jak co roku o podobnej porze zapraszamy na kiermasz zwany także wystawą. Mówimy o nim wielkanocno-wiosenny. Dla każdego coś miłego. Nie przygotowałem w tym roku tak wielu nowych rzeczy jak chciałem, ale coś nowego jednak będzie. Na przykład bardzo ładne magnesy:) Może nawet kilka nowych naczyń, choć na to bym specjalnie nie liczył, ha ha ha! Ogarniam ostatnio pewien projekt o roboczej nazwie Nshaner, w sumie prawie cała moja uwaga jest na nim skupiona, chciałbym aby się ładnie udał. Jak sie uda pewnie pokażę. Poza tym trwają przygotowania do Nocy Muzeów, chodzi mi/nam po głowie nowy piec, który dostarczałby wielu wrażeń estetyczno-wizualnych. Jeżeli znalazłby się na to hajs było by fajnie. Są chętni? Tak myślałem. No dobrze, nie mówmy o tym. To znaczy nie lubię mówić o swoich projektach dopóki nie jestem pewien, że coś z nich ciekawego będzie. Na razie zapraszam serdecznie na nasz kiermasz-wystawę. Są żółte prace (nie powiem czyje, to niespodzianka), a w tym roku modny kolor to ŻÓŁTY !!!

No comments: