Pages

Monday, October 22, 2012

Październikowy weekend w Kotlinie.

Tak, byłem w ten weekend w Kotlinie i w Szklarskiej Porębie. Pogoda cudowna, tak jak na drugim zdjęciu, albo i bardziej. Ale za to natomiast noce i poranki rześkie, oj rześkie! Tym razem nie dałem rady odwiedzić giełdy przy Lubańskiej, ale była tam moja wspaniała sąsiadka z góry, Hania. Proszę zobaczyć co dla mnie wynalazła! Jeszcze raz bardzo dziękuję Haniu:) 
Miałem niezła przygodę w czasie tego wyjazdu. Podróżuję do Jeleniej zawsze kuszetką. Tym razem w czasie podróży tam, pewien młody człowiek wysiadając we Wrocławiu, gdzieś około 6 rano, kiedy było jeszcze ciemno, przez pomyłkę założył moje buty i wysiadł! Mieliśmy podobne buty turystyczne, tyle że ja o numer większe! Na szczęście gość wracał tym samym co ja pociągiem, więc się wymieniliśmy. Niezłe siupy co?!






No comments: