Pages

Wednesday, March 12, 2014

Kulturalnie !

Boże broń abym ja tu pisał tylko o swojej ceramice. To było by przecie strasznie wprost nudne. Chcę o różnych rzeczach co wokół. Ja zresztą lubię mówić, nadawać i wkręcać. Nie zawsze jednak mam na to fazę. Czasami też życie ciśnie.
Nie byłem jeszcze na niej, ale się wybieram. W ogóle dawno nie byłem w CSW, więc tym bardziej sie wybieram. To zdjęcie ilustrujące znalazłem na stronie CSW na Facebooku i bardzo mnie ono zaintrygowało. Pochodzi z wernisażu, jest kilka zdjęć, na których te piękne dzbany i oni. Jakby na nich grają, czy nie grają, coś tak prezentują, czy nie prezentują. Nie wiem bo nie byłem, i teraz żałuję. Może ktoś był i opowie. W każdym bądź razie tak...jeszcze jedna wystawa do obejrzenia. Bardzo serdecznie Państwu dziękuję!
 


zdjęcie pochodzi ze strony CSW na Facebooku

1 comment:

Finextra said...

Ale czy to na pewno jest sztuka współczesna? Może to tylko taki wkręt, żeby człowieka zachęcić!