Pages

Sunday, October 5, 2014

Americana i złota polska jesień.

Pewnie nie wiecie gdzie w Jeleniej Górze jest Kukutu Cafe? Nic, ja też do niedawna nie wiedziałem. To znaczy wiedziałem ale nie, że się tak nazywa. Któregoś dnia wracając z cmentarza postanowiłem przejechać (rowerem) inna drogą niż zwykle. Przy ulicy Nowowiejskiej pod numerem 27 zobaczyłem ciekawe cafe. Jakoś wtedy tam nie zaszedłem. Niedawno przeczytałem doskonałą książkę o podróżach rowerowych. Autorzy, znakomici podróżnicy, Ania i Robert Robb Maciągowie mieszkają w Jeleniej Górze. Mało tego, okazało się, że prowadzą od kilku miesiecy cafe przy Nowowiejskiej. Kukutu Cafe !! Wczoraj wracając z cmentarza odwiedziłem to miejsce, poznałem Robba, kupiłem jego książkę z podróży do Indii, dostałem dedykację, wypiłem świetną kawę i zjadłem browni z bitą śmietaną i granatami. Robb obsługuje gości sam i jest to fantastyczne bo można z nim gadać w trakcie o tym i owym. To bardzo miły i otwarty człowiek. Polecam wam to miejsce w Jeleniej, jest tam niezwykle przyjaźnie. W Kotlinie natomiast jesiennie i słonecznie. Dobra pogoda na rowerowe wycieczki, doskonała na krótsze lub dłuższe spacery. Takie okazje pogodowe trzeba wykorzystywać. Ja mówię!!!

No comments: