Pages

Tuesday, January 25, 2011

The tool I like = Narzędzie, które lubię.

The trimming tool I made putting together broken tool that was thrown away by someone and found stripe of metal. I really like this tool, and it's very handy too...
---------------------------------------------------- 
Narzędzie do okrawania, które sobie zrobiłem składając do kupy połamanie stare narzędzie i znaleziony gdzieś kawałek stalowej taśmy. Jak może widać, wykorzystałem do tego bardzo gustownej gumowej linki, którą ktoś kiedyś użył do zapakowania prezentu dla mnie. Nie, nie pamiętam co to był za prezent. Strasznie lubię różne narzędzia, okropnie lubię wszystkie narzędzia, których kiedykolwiek używałem do różnego rodzaju twórczości. Narzędzia są bardzo ważne, to przedłużenie naszych palców przecież...Pamiętam, jak zaczynałem toczyć, zrobiłem sobie kilka drewnianych noży do odcinania gliny na kole. Zrobiłem je z takich drewnianych szczypiec do wyciągania, bo ja wiem czego, może ogórków z beczki. Kupiłem je w Merkurym przy Słowackiego, na warszawskim Żoliborzu. Już ich nie używam, mam świetny nóż ze stali, ale tamte "ogórkowe" noże trzymam i bardzo lubię. No! 



No comments: