Pages

Friday, May 20, 2011

Before weekend = Przed łikendem.

Wydaje się, że wreszcie będzie to spokojny weekend. Kilka ostatnich było dosyć aktywnych. Się cieszę nimi, paliłem raku w miłym towarzystwie, najpierw naszych przemiłych studentek, potem zaprzyjaźnionych ceramiczek z innych pracowni. Właśnie, ceramiczek, po raz kolejny zdaję sobie sprawę, że z ceramiką w mieście zajmują się głównie kobiety. Dziwne...Czy aby na pewno dziwne? Dlaczego tak jest, dlaczego?
Przede mną spokojna sobota i spokojna niedziela, mam zamiar trochę potoczyć, poszkliwić, może złożyć jakieś szkliwo...Słowem mam zamiar dobrze wykorzystać te dwa dni, bo następne weekendy będą zajęte aż po horyzont! Jeżeli zaś mowa o toczenie, to teraz się robi wazony...
Ten wazon na zdjęciu zrobiła moja żona Dorotka.Osobiście uważam, że jest bardzo dobry i namawiam Ją aby zrobiła takich więcej! Ale czy Dorotka mi posłucha, no ja nie wiem...:)

 



3 comments:

Baśka said...

i nie tylko w Twoim mieście, he he , bo ceramika Ryszardzie Drogi to " taki miły ,kobiecy zawód " - cytata ze studentki -kandydatki, która powaliła (kobiecą w większości) komisję na egzaminach na studia

Ryszard Grosz said...

no właśnie, to przy wszystkich wynalazkach nie jest jakoś szczególnie "miły, kobiecy zawód", a jednak głównie kobiety...ja mam na to, nie tak zresztą oryginalną, teorię, ale nie chcę mówić, z powodu jestem facet i odczuwam niejaką solidarność męską, ha ha ha!

Anonymous said...

Eхcеllent blоg heгe! Adԁitіonally your
wеb site so much up fast! What hοst are yοu the use οf?
Cаn I get yοur assοciаte lіnk οn youг hоst?
Ι desire mу site loaԁed up as quicklу
as youгѕ lol

Looκ іnto mу wеbsite .

.. top technology stocks