Pages

Wednesday, May 25, 2011

Raku beads and simply tools = Korale raku i narzedzia proste.


Who like fire beads in raku? I don't like, to be honest, but our student love making them. So what can I do? I can make more kiln furniture to fire beds during our studio raku firings. I was trying to fire beds in raku in different ways, but none of these ways was enought good for me. How do you fire your beds in raku? 
--------------------------------------------------------------
Kto lubi wypalać korale w raku, ręka do góry. Nie widzę! A ja muszę...Co mnie do tego zmusza, co? Mnie do tego zmusza fakt, że każda kobieta lubi udekorować swoje popiersie. Nasze miłe studentki bardzo to lubią, na ten przykład. To co ja muszę iść zrobić? Ja muszę iść zrobić więcej stojaków do wypalania korali. To ja poszłem...
Różnie wypalałem korale raku, żadna metoda mnie nie zadowalała. Oto wersja stojaka, którą nazwałem roboczo "łóżko fakira". Plus trochę zdjęć moich korali, z czasów kiedy potrzebowałem raku-korali. 
A jak wy wypalacie swoje raku-korale?










3 comments:

Wiewióra said...

I ja lubię korale raku... cóż kobitą jestem :) piękne te turkusowe i pomarańczowe... Pozdrowionka.

am said...

a czemużby nie w poziomie? :)

Ryszard Grosz said...

wszystkie kobity lubią korale!

w poziomie też było..było różnie...
interesuje mnie taki sposób, który daje komfort wyciągania z redukcji:)