Pages

Tuesday, May 10, 2011

With finger = Z palcem.

Here are some yunomi-type cups from last gas firing decorated by my own finger with white slip...
-------------------------------------------------
Dalej naczynia wyjete z ostatniego pieca Matiego. Nie miałem czasu od razu pokazać wszystkiego z tego wypału. Zresztą zastanawiałem się czy pokazywać wszystko, różne są taktyki i praktyki...Nie dbam o to, mam ochotę się podzielić. Więc nie miałem czasu od razu. Dzieją się ciągle różne wydarzenia, maj to aktywny miesiąc jest. 
Czyli kubki typu yunomi, wyższe niż szersze, be ucha, mniej lub bardziej udekorowane białą angobą i palcem, wypalone gazem w 1280 stC. Prawda, że słodkie? 







4 comments:

Wiewióra said...

Prawda :) są śliczne. Powiedziałabym, że wyglądają szlachetnie :)

Ryszard Grosz said...

dziękuję Wiewióro:)

Argillae said...

Nie wiem czy słodkie, ale na pewno przepiękne!

Ryszard Grosz said...

dzięki, własnie takie przepiękne zachciało mi się zrobić!