Pages

Sunday, January 22, 2012

Co cóś...

Co cóś nie piszę ostatnio postów. Ciekawe dlaczego...To ta pogoda! No nie, oczywiście, że nie. Trochę mi się nie chce, trochę jestem zmęczony, trochę nie mam czasu. Na Dolny Śląsk jeżdżę ostatnio częściej niż raz w miesiącu.  W pracowni pracuję, toczę różne nowe rzeczy, wałkuję glinę, wycinam, maluję...Staram sie jak najszybciej skończyć kilka zamówień. Właśnie zdałem sobie sprawę, że najwyższy czas zacząć przygotowywać asortyment na wielkanocno-wiosenny kiermasz. Za każdym takim razem zastanawiam się co wymyślić nowego. Zwykle przeglądam wtedy swoje szkicowniki i scrapbooki. Zawsze w końcu wpada fajny pomysł do głowy. Co tym razem wpadło? Na pewno trochę inny sposób zdobienia moich magnesów, ciut bardziej tradycyjny taki. Jak kto przyjdzie na kiermasz ten zobaczy. To już niedługo! Wiosna coraz bliżej !!!
Poniżej przedstawiam moje stemple, a właściwie to co potrafią w połączeniu z drobną gliną i szkliwem kolorowym. Robić i używać stemple uwielbiam!! Lubie to!!!

























































6 comments:

Wiewióra said...

jak zwykle świetne te Twoje stemple :) pozdrawiam.

Ryszard Grosz said...

dzięki śliczne!!!
ja też pozdrawiam:)

Koroneczka said...

No to zaraziłeś mnie! Zrobiłam sobie ostatnio kilka stempleków, właśnie siedzą w piecu z resztą moich ulepianek.
Poza tym uprzejmie donoszę, że z przyjemnością po raz kolejny zaglądam na Twój blog.
Miłego dnia!

Ryszard Grosz said...

hej Koroneczko, bardzo sie cieszę, że Cię wkręciłem w stemple. to bardzo fajna i pożyteczna zabawa. powodzenia!
dziękuję za miłe słowa:)

Koroneczka said...

Tymczasem czekam i czekam, że pokażesz w całości, co tak ostemplowałeś i dalej nic?

"niekiedy" said...

super te stemple! pozdrawiam serdecznie, e. :)