Pages

Sunday, November 25, 2012

Foto gmella.

Trochę wstyd pokazywać taki pierdolnik, co nie? Tak wygląda moje stanowisko do fotografowania kiedy się śpieszę. Paulinka organizuje się do fotografowania dużo lepiej , to muszę przyznać. Tutaj robiłem dziś  zdjęcia talerzy na moją pierwszą wirtualną wystawę ceramiki, w naszej Galerii. Niedługo zaproszę. Trochę się też dziś szkliwiło, naczynia na kiermasz, ale też sporo próbek ze szkliwem dolomitowym, którym zamierzam szkliwić większość swoich naczyń. Niestety, mieszając szkliwa często się mylę, dlatego próbowanie ich zajmuje mi sporo czasu:) Wyszło też z ostatniego pieca sporo nowych magnesowych gwiazdek. Pojawią się w Galerii oraz na kiermaszu. Tak, żyjemy już kiermaszem. Trochę mnie to przeraża bo w następnym tygodniu jadę do Jeleniej i nie wiem jak to wszystko ogarnę. Za szybko mija czas. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:) 







2 comments:

Ceramikarnia; Malarnia said...

Wirtualna wystawa zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam z niecierpliwością. Talerze wyglądają super. A jeśli chodzi o stanowisko do fotografowania to WOW. Musiałbyś zobaczyć moje :). To dopiero byłby wstyd i hańba :). Pozdrawiam.

Ryszard Grosz said...

nie wierzę, że może być gorsze stanowisko od mojego:)
pozdrawiam serdecznie!