Pages

Saturday, June 21, 2014

Zimno, brrr!

Odpoczywam w Cieplicach. Dzisiaj bieganie w Jakuszycach. Chciałem poznać trasę Letniego Biegu Piastów. 21 kilometrów, górski półmaraton. Dwie pętle po około 11 km. Zaczyna się od podbiegu na Samolocie. Ci, którzy biegają tam na nartach znają ten ból:-) Dla mnie każdy długi podbieg jest wyzwaniem, ale też uwielbiam ten rodzaj zmęczenia. Dziś zrobiłem jedną pętlę. Może kiedyś będę tak durny aby wejść w drugą. W restauracji Biatlonu zjadłem cudownie wielki talerz frytek i wypiłem tego boskiego ciemnego Skalaka. Czeskie piwo, poezja. Troche padało, trochę świeciło słonko, generalnie zimno było, brrr! 










4 comments:

Argillae said...

Zimno? Niedobrze, bo za tydzień zawitamy w Szklarskiej, ale może się ociepli. ;o)
Gratuluję wyczynów sportowych, ja umieram, jak chwilę pobiegam za dzieckiem na rowerku. :oP

Ryszard Grosz said...

Trochę sie ociepli, ale upałów nie będzie:) Idealna pogoda na wycieczki po górach !!!

Argillae said...

Oby tylko nie padało. Ciepłe kurtki mamy. ;o)

Ryszard Grosz said...

Miłego pobytu !