Pages

Monday, July 25, 2011

Wyróżnienie bardzo miłe.



Otrzymałem, właściwie mój blog otrzymał, niezwykle miłe wyróżnienie od Wiewióry, prowadzącej dwa bardzo ciekawe blogi, kulinarny - Dzieje kuchennej wiewióry i twórczy - Wytwory łap wiewiórczych. Jeden bardziej smakowitszy od drugiego! Bardzo dziękuję Wiewióro! Postaram się sprostać zasadom wyróżnienia, choć upraszam o cierpliwość gdyż w moim przypadku może to trochę potrwać:) 

Zasady wyróżnienia są proste, trzeba:

> podziękować grzecznie za wyróżnienie - podziękowałem
> zamieścić link do bloga osoby, która mnie wyróżniła - żem zamieścił
> wkleić do bloga logo wyróżnienia - jakoś się udało!
> przekazać wyróżnienie do do 16 blogów - uj, tego nie zrobiłem, mam nadzieję, że dam radę w    
   najbliższym czasie
> zamieścić linki do tych blogów - powinno się udać
> podać 7 faktów na swój temat. dlaczego tylko siedem?



Spróbuje jutro się wywiązać, dziś strasznie mi się spać chce. Jeszcze raz bardzo dziękuje za wyróżnienie, to naprawdę miłe dla mnie:)







No comments: