Pages

Sunday, February 2, 2014

Niech żyje !

Dziś światowy Dzień Mokradeł jest !!! Wiedział ktoś? Na pewno wiedziała moja żona Dorotka, bo mi to obznajmiła kilka dni temu. Dziś rano przypomniało mi radio. Zawsze się zastanawiam po co się robi takie obchody. Dzień uśmiechu, przytulania, bez papierosa, bez samochodu, Ziemi, kota, psa... Dni draczne, jednym słowem. Już chciałem po tym pojechać, ale Dorotka mówi, że takie dni potrzebne są ponieważ dają okazję do zaakcentowania ważności działań na rzecz tego czego dotyczą. W przypadku mokradeł akurat, pochylić się należy nad żabkami i innymi ptaszkami co tam przebywają czasowo albo na stałe. Pomyśleliśmy, że można by ustalić Dzień Ceramika i docenić nasz znój i trud. Co o tym myślicie drodzy przyjaciele? Jeżeli się zaś rozchodzi o Mokradła, uświęciłem ten Dzień piękną miską błota. Dobranoc. Niech żyje!
 




No comments: