Pages

Sunday, June 13, 2010

The 6th Warsaw Ceramic Fair - Thanks = 6 Warszawskie Spotkania Ceramiczne się udały!


The Warsaw Ceramic Fair was very nice and successful. Like every year it was great to meet fellow potters and other artists of clay, and see what new they make. We had good weather with sun and wind not too strong. I sold couple of my mugs and I'm very pleased because they were my first mugs, and it seams people liked them! I would like to say thanks for everyone visited our stall and supported us.
Now, back hand in clay !
---------------------------
Wczorajsze 6 Spotkania Ceramiczne minęły bardzo miło i bezusterkowo. Nie padał ulewny deszcz, jak przed rokiem. Gwałtowny wiatr nie przewracał stoisk i nie tłukł prac jak kilka lat temu na Polach. Sprzedałem kilka naczyń, misek do herbaty i kubków z uszami. Bardzo jestem zadowolony bo były to moje nowe prace toczone na kole. Ja nie uważam się jeszcze za "toczącego na kole", ciągle się uczę, a jednak wygląda na to, że były to prace na tyle dobre aby ludzie chcieli je kupić i przede wszystkim używać!
Dziękuję (dziękujemy razem z żoną Dorotką) wszystkim za przyjście, odwiedzenie i wsparcie przez zakup albo pochwałę. Jedno i drugie dodaje otuchy do pracy, a najlepiej i jedno i drugie !!
Miło też było spotkać się z koleżankami i kolegami ceramikami, pogadać i popatrzeć co robią nowego. To bardzo ważne, przynajmniej dla mnie.
No dobra, teraz z powrotem do roboty, jest bardzo dużo rzeczy, które trzeba zrobić...
Jeszcze specjalne podziękowania dla Paulinki, za to, że została w pracowni na zajęciach z dziećmi i dorosłymi !!!
notice the sunglasses, my father in low gave me

general view