Pages

Monday, August 2, 2010

Gas kiln opening = Roztwarcie pieca gazowego.

YES, the firing succeed. I'm so happy, and think about next one. The are some pics below...
----------
JES, wypał się udał. Niesamowite jest oczekiwanie i chwila otwierania drzwi. Zredukowała się pięknie glina i szkliwa,jasne, że coś tam nie wyszło tak jak by się chciało. Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony i po prostu szczęśliwy, bo przecież dla takich chwil jak roztwarcie udanego pieca my ceramicy żyjemy i pracujemy, co nie? Obejrzałem też dwie próbki nowych szkliw i wyglądają bardzo obiecująco. Wyjąłem z pieca około czterdzieści naczyń, teraz coś trzeba z nimi zrobić, najlepiej sprzedać, trochę rozdać,  i powoli myśleć o następnym wypale, może we wrześniu...
A teraz zdjęcia, mam nadzieję, że Wam się spodoba!

after firing
shino mug
 shino mug 2
shino mug with blue ash glaze dots
 another shino mug with blue ash glaze dots  
 tenmoku mug
tenmoku mug 2
shino Tcups
shino bowl
tenmoku bowls


6 comments:

Mr. Young said...

Outstanding results! I really like the tea bowls, both in color and shape.

am said...

Przywłaszczę sobie słowo "roztwarcie" :)
Gratuluję udanego wypału.Pozdrawiam.

alooini said...

nie ma jak siedzieć pod piecem i czekać na moment,kiedy ,po otwarciu furty ręka wyciągnięta do półek nie cofnie się zwęglona ;}
udany wypał

Ryszard Grosz said...

Thanks, I do my best. The firing was difficult, but on the end there was a reward:)

Gorąco polecam używanie słowa "roztwarcie". Bardzo też lubię słowo "furta" !
Bardzo Wam dziękuje za miłe słowa, cenię sobie bardzo Wasze uznanie.
pzdr

Argillae said...

Piękny wypał. szalenie podoba mi się kształt czarek do herbaty ze zdjęcia nr 8.

ewa said...

shino tcups są po prostu piękne, hmmm naprawdę piękne, mam nadzieję że zobaczę je na żywo ;))